RADA RODZICÓW INFORMUJE, ŻE WPŁAT NA RADĘ RODZICÓW

 

MOŻNA DOKONYWAĆ NAJPÓŹNIEJ DO KOŃCA MAJA.

 

 

2018 04 20 Desktop 01

Polisa 1

Polisa 2 

Polisa 3

 

OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA EDU PLUS

 

ZGŁOSZENIE ROSZCZENIA Z UBEZPIECZENIA EDU PLUS

 

 

 

Zgłoś szkodę

1)  telefonicznie                                                                     

InterRisk Kontakt (22) 212 20 12                                                                                                           

2) przez Internet (online)

www.interrisk.pl

3) @   mailem

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 4) pocztą                                                                       

Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert Call Center

Aleje Jerozolimskie 162

02-342 Warszawa 

Niezbędne informacje przy zgłaszaniu szkody

  1. numer polisy, z której będzie zgłaszana szkoda
  2. data, godzina i miejsce wypadku
  3. dane osobowe Poszkodowanego
  4. dane teleadresowe Poszkodowanego
  5. okoliczności zaistnienia wypadku
  6. dane jednostki policji i innych służb, interweniujących na miejscu zdarzenia
  7. dane kontaktowe do ewentualnych świadków zdarzenia
  8. rodzaj doznanych obrażeń ciała

Pełny katalog dokumentów zależny jest od rodzaju zdarzenia. Ostateczną listę wymaganych dokumentów określa Likwidator  prowadzący daną sprawę.

 telefon kontaktowy  602 707 927  mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Informujemy, iż dnia 19 maraca 2019 r w czasie trwania „Dni otwartych” od 16:00 do 18:00
będzie można dokonać dobrowolnej wpłaty na rzecz Rady Rodziców w roku szkolnym 2018/2019.

Będziemy dostępni (widoczni) na holu przy wejściu do budynku.

Bardzo prosimy o wpłaty, które zostaną wykorzystane dla Państwa dzieci.

                                                                         Rada Rodziców ZS w Kołbaczu

Dla zainteresowanych wpłatą przelewem bankowym:

Rachunek bankowy: 129370 1059 0500 687 14 005 0001

  •  35 zł na pierwsze dziecko,
  •  20 zł drugie dziecko
  •  15 zł na trzecie i kolejne

Płacąc przelewem proszę w tytule podać klasę oraz imię i nazwisko dziecka.

  1. Przewodnicząca Rady Rodziców - Ilona Lewandowska
  1. Zastępca Przewodniczącej Rady Rodziców - Edyta Boczkowska
  1. Sekretarz Rady Rodziców - Beata Błaszczyk
  1. Skarbnik Rady Rodziców - Marietta Kukawka

Dobrowolnej wpłaty na rzecz Rady Rodziców w roku szkolnym 2018/2019 można dokonać na konto w Banku Spółdzielczym

129370 1059 0500 687 14 005 0001

  • 35zł na pierwsze dziecko,
  • 20zł drugie dziecko
  • 15zł na trzecie i kolejne

Proszę w tytule podać klasę oraz imię i nazwisko dziecka.